2012. szeptember 22., szombat

1. fejezet

Végre leszállt a gépünk, és fél óra kocsizás után megérkeztünk a hotelünkbe.
Már mind a ketten nagyon elfáradtunk Katy-vel. El akartunk menni aludni, de nem mehettünk mert azért mentünk a hotelbe mert egy versenyen voltunk, egy ilyen tehetség kutatón. Katy énekelt én meg zongoráztam. Még Magyarországon kezdtünk de tovább jutottunk ezért kimentünk Londonba. El se akartuk hinni. Mi? Londonba ?? Ez lehetetlen, de mégis igaz :D
-          Jaj Katy ma még gyakorolnunk kell!- én
-          Tudom tudom, de olyan álmos vagyok-Katy
-          Okéé és ha még egyszer próbálunk aztán alvás?? Végülis már rengeteget gyakoroltunk-én
-          Okéé az jó lesz :DD-Katy
Még egyszer próbáltunk (mondanom se kell nagyon királyak voltunk:DD )
Aztán elmentünk aludni
*másnap*
-Katy ébredj már 8 óra!!  És 9kor indulnunk kell!!-én
- Jó,jó megyek már :DD
Gyorsan megreggeliztünk felöltöztünk és elindultunk le ugyanis a hotelben volt a verseny. 
Katy:
 Fanny:
*verseny előtt*
Már pakolták ki a székeket és mindenki nagyon izgatott volt.
Már csak egy ember volt előttünk, mikor valakik azt mondták hogy
-          Good luck!  
 nem is azon lepődtünk meg hogy angol, hanem mert ismerős volt a hang. Oda néztünk és ott állt a One Direction!! Nem hittem a szememnek! :DD
-          Sziasztok!-köszöntünk-Amúgy ti mit kerestek itt?-Katy
-          Alapból jöttünk volna mert ugye ének verseny van mi meg kíváncsiak voltunk mert ide bekerülni, hát ahhoz nagy tehetség kell. És ti voltatok a legszimpibbek a versenyzők közül.- Zayn
-          Hát köszi :D- én
-          Honnan jöttetek?? Csak mert nagyon cuki az akcentusotok?-Harry
-          Magyarországról jöttünk:D-én
-          Áhh már értem- Harry
       A következő versenyzők Katy és Fanny
- Nah nekünk mennünk kell-Katy
-Sok sikert- Liam
-Köszii :DD-Lau.én egyszerre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése