2012. szeptember 24., hétfő

5.fejezet

Légyszi komizzatok!! Kíváncsi vagyok a véleményetekre és hogy jó-e a blog vagy nem. Tudom még csak az 5 fejezet,de ha valami nem tetszik szóljatok és akkor változtatok. Komihatárt nem szabok mert én se szeretem őket xDD Jó olvasást Puszi :Fanny <3

-Szia!-mondta Harry
- Jaj szia!  A szívbajt hoztad rám! :D -én
- Bocsi! :) Egyébként gratulálok nagyon ügyesek voltatok!  És elég jól kiosztottad azt a csajt! :D-Harry
-Köszi:D annyira azért nem is voltam durva :DD-én
-Gratulálunk!!!!-jöttek a többiek is
-Köszii :D!-Katy
-Na menjünk el valahova bulizni, elég volt már a "jól viselkedésből" :DD-Katy
-Okéé menjünk, de mi előbb átöltözünk-én
Felmentünk a szobánkba és gyorsan átöltöztünk.

Katy a superman-os pólóját választotta lila nadrággal és egy fehér converse cipővel. Én egy zöld gatyát választottam meg a napszemüveges-bajszos pólómat, kék vans cipővel. Gyorsan készen lettünk nem akartuk megvárakoztatni a fiúkat.  

*Katy szemszöge*
Már nagyon izgultam hogy megint láthatom Zayn-t. Nagyon szeretek a közelében lenni.
-Sziasztok-köszöntünk Fannyval
-Hello:) mehetünk??-Zayn
-Hova megyünk? -Fanny
- a Funky Buddha jó lesz?? -Harry

-Persze ott még nem voltunk-én

Az út kb fél órás volt. A srácok limóval jöttek szóval mi is beültünk és mentünk bulizni :D Az út megint jól telt sokat hülyültünk.
Végre megérkeztünk.
-Hozhatok neked valamit inni?-Zayn
-Köszi az jó lenne-én
El ment és hozott nekem egy koktélt, finom volt bár a nevét nem tudom.
-Beszélne szeretnék veled-Zayn
-Oké, de nincs semmi baj ugye??-én
-Dehogyis csak el kell mondanom valamit. Igazából még nem ismerlek, de nagyon bejössz. Főleg mert önmagadat adod, és mert kedvelsz de nem csak azért nem én vagyok Zayn Malik a One direction-ből hanem önmagamért és tudod manapság már nehéz ilyen lányt találni. És  nem a hírnévre meg a pénzre mész.-Zayn
Hát először nem tudtam mit mondani, komolyan megkönnyeztem még soha senki nem mondott nekem ilyet.:)
-Hát köszönöm hogy így gondolod. És tényleg engem nem érdekel sem a pénz sem a hírnév. Tényleg azért szeretlek aki vagy -én
-Akkor eljönnél velem randizni?? -Zayn
Magamra kellett szólnom hogy nehogy sikítsak egyet örömömben.
-Persze nagyon szívesen :D-én
Oda mentem hozzá és egy puszit nyomtam az arcára
-Amúgy mivolt múltkor az a csók??-én
-öhm.. hát elragadtattam magam, de beszéltem a fiúkkal és azt mondták hogy mondjam el neked mit érzek, mert megfogod érteni és ne csak megcsókoljalak, hanem tudd is hogy miért.-Zayn
-köszönöm hogy elmondtad.-én
-Akkor randi ma este?? :D-Zayn
-Én benne vagyok...-én
*Fanny szemszöge*

Mindenhol kerestem Katy-t de sehol nem találtam.
-Harry! Hol van Katy? -én
-Nyugi jól van. Nézd csak ott ülnek a sarokba Zayn-nel.-Harry
Tényleg ott ültek, nagyon kis cukik voltak együtt, és ha jól látom akkor még egymás kezét is fogták.
-Jössz táncolni?-Harry
-Persze menjünk.-én
Tök jól éreztük magunkat..amikor egyszer csak valaki elkezdett üvölteni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése