2012. szeptember 23., vasárnap

4. fejezet

Ma reggel lesz az eredmény hirdetés, szóval csinosan kell felöltöznünk.
Katy:

Fanny:
  
Mind a ketten nagyon izgultunk. Szóval gyorsan lementünk, már rengetegen voltak és mindenki nagyon izgult.
- Fanny, te látod valahol a fiúkat??- Katy
-Én nem. Szerinted tényleg eljönnek? -én
-Hát nagyon remélem, de még van időnk- Katy

Kérem mindenki üljön le a helyére - szólt a bemondó

Elmondták hogy köszöntenek mindenkit, meg a szokásos dolgokat. És elkezdték mondani, hogy ki lett a harmadik helyezett...a második.. már azt hittem hogy semmi esélyünk...mikor:
Az első helyezett..: Katy és Fanny
-Úristen Katy!! Nyertünk! nem hiszem el!!!-én
-Gyorsan menjünk oda a díjért-Katy
Szinte remegtem mert nem hittem e fülemnek :DD Felmentünk a színpadra és megkaptuk a díjat ami pénz volt és egy szerződés, de állítólag még kapunk majd felkéréseket.
-Néhány ember szeretne mondani nektek valamit a közönségből-szólt a rendezvény szervező
-Jól van-mondta Katy
-Gratulálok, ügyesek voltatok-szólt az első ember-Mióta dolgoztok együtt??
-Köszönjük, és már kb 2-3 éve-én
Még volt pár kedves gratuláció, mikor felállt az egyik ember és ezt mondta:
-Szerintem rohadtul nem nektek kellett volna megnyernetek, nekem kellett volna megnyernem sokkal tehetségesebb vagyon mint ti ( mellesleg nem is versenyzett!!). És te Fanny egyáltalán nem tudsz zongorázni!! Mi volt ez? o.O Ez egy nagy szar volt!!- 
-Igen talán szar volt, de én nem vagyok Beethoven, Egyébként ha tudsz valami jobbat gyere ide és mutasd meg mert csak rád várunk- Én
 Hát mondanom se kell mindenki őt nézte, ő meg majd szétrobbant idegességében, de inkább elfutott minthogy mutatott volna valamit.
-Gondoltam.... -Katy
Lementünk a színpadról mikor valaki hirtelen elkapott hátulról...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése