2012. szeptember 27., csütörtök

6. fejezet

-Hééééé!! Te! Igen te ott! Takarodjál már el a pasimtól!
-öhh één? :O Harry nem is tudtam hogy van barátnőd! -én
-Én se tudok róla. -Harry
-Te büdös r****nc elloptad  a pasimat!
-Én aztán nem loptam el-én
Erre oda jön hozzám és beakar húzni egyet, de én gyorsabb voltam és kitértem az útjából. Megint próbálkozott, de sikertelenül megint. Már nagyon ideges lehetett, de még mindig nem sikerült behúznia nekem.Már meguntam és a következő próbálkozását kivédtem, és leterítettem a csajt a földre úgy hogy mozdulni sem tudott. Harry csak úgy lesett.
-Sikerült lenyugodnod??-kérdeztem a csajt
-Igen csak engedj már el, mert eltörik a kezem.
-Oké,oké-és elengedtem.   Gyorsan arrébb ment,és eltűnt, mert lehet hogy tényleg megijedt.
-Szerintem mennünk kéne-mondtam Harry-nek. Bólintott és mentünk szóltunk a többieknek. Ők is jöttek velünk.Beültünk a limóba és indultunk vissza a hotelbe.
-Fanny, ez meg mi volt?? Ezt hogy csináltad?? -Harry
-Hát már meguntam hogy nem csinál semmit, és egy kicsit rendbe raktam :DD-én-Amúgy karate volt:DD
-Karatézol?? :OO-Louis
-Igen:DD már 5 éve.-én
-Karate és zongora együtt...Király :DDD -Louis

Vissza értünk a hotelbe.Elköszöntünk volna de  Zayn és Harry maradni akart.
Elköszöntünk a többiektől. És elmentünk beszélgetni a fiúkkal. Katy és Zayn megint eltűntek.
-Már megint elmentek?? :D -kérdeztem
-Igen!- mondta Harry egy perverz mosoly kíséretében.
-Még nem akarok nagynéni lenni..xD-én
Ezen mindketten jót nevettünk.
-Fanny, beszélni szeretnék veled.- nézett rám angyali mosoly kíséretében :D
-Jól van beszéljünk.
Kimentünk az udvarba és leültünk egy padra.Nagy levegőt vett és bele kezdett.
-Fanny, én azt akarom mondani neked hogy nagyon megkedveltelek ez alatt a két nap alatt. Pedig alig voltunk együtt, szóval nem nagyon ismerlek.
-Én is nagyon megkedveltelek. De tényleg kevés időt töltöttünk együtt. Mi lenne ha a következő napokat azzal töltenénk hogy közelebbről megismerjük egymást?? :D
-Ez egy nagyon jó ötlet.:D -mondta és megölelt. Olyan jó volt megölelni, olyan finom illata volt *-*
-És akkor mit csinálunk holnap?? -én
-Hát a lesifotósok miatt nincs túl sok lehetőségünk, mert nem akarom hogy rögtön benne legyünk egy újságban és mindenki megutáljon téged-mondta Harry
-Mit szólnál ahhoz ha itt maradnánk a holtebe?? Elleszünk, majd lemegyünk a medencékhez.
-Jó ötlet!! :DD Akkor holnap találkozunk.-mondta és megpuszilt- Na de most megkeresem Zayn mert mennünk kell.
Megkerestük Zaynéket, a szobánkban voltak. Harryvel összemosolyogtunk.
-Zayn mennünk kell!
-Jól van megyek :)- Egy gyors puszit nyomott Katy arcára. Aztán mentek is
-Sziasztok-köszöntünk
-Okéé most mindent mesélj el, mert levagyok maradva:DD- mondtam Katy-nek
 -Jójó- mondta Katy  és mindent elmesélt
-Úristen ,de örülök nektek :DD- Gratuláltam és megöleltem! :)
*Katy szemszöge*
Nem hiszem el, hogy ilyen közel kerültünk egymáshoz Zayn-nel. És amit a bárban mondott az annyira aranyos :). Fanny elment Harry-vel sétálni úgyhogy mi felmentünk a szobánkba. Beszélgettünk, és megbeszéltük hogy jobban megismerjük egymást.
-Fanny a következő napokat Zayn-nel szeretném tölteni ha nem baj.
-Okéé mert én meg beszéltem Harry-vel hogy mi is együtt töltünk pár napot :DD
-Igen?? :DD És mit mondott még??
-Hát hogy megkedvelt, de még nem ismer annyira :D És hogy a következő napokat a hotelbe töltjük, mert nem akarja hogy benne legyünk újságokba és máris utáljanak.
-Ez de ari *-* :) De mennünk kéne aludni.
Gyorsan lefürödtünk és még beszélgettünk egy kicsit, mikor valaki kopogtatott az ajtón...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése