2012. szeptember 22., szombat

3. fejezet

Útközben csatlakozott hozzánk Dani meg El is. Nagyon aranyosak voltak bár először furán néztek hogy mit keresünk itt, de a fiúk elmagyarázták nekik. Mi meg bemutatkoztunk :D És szerintem ők is megkedveltek minket.


-  Nem mehetnénk be először  valahova kajálni?? Éhen halok:DD-én
- Jajj te is?? Basszus én is éhen fogok halni. - Niall
-Niall, most ettél meg 3 sajtburgert nem hiszem hogy éhen fogsz halni- Louis
-De igen! Éhen fogok-Niall
-Okéé oké elhiszem :D-Louis
- Öhm tudjátok mi még sosem ettünk a Nando’s –ba és nagyon szívesen kipróbálnánk-Katy
-OMG!! Még soha nem ettetek Nando’s ba??  Hogy lehet így élni??-Niall
-Nehezen:DD És még Starbucks-ban sem voltunk és Milkshake cityben sem.-én
-Úristen akkor futás! Nando’s-ba meg Milkshake city és Starbuckba is-Niall
-okééééééé:DD –mondtuk Katy-vel szinte egyszerre.

*este*
Vissza értünk a hotelbe. Mindannyian nagyon elfáradtunk, ezek a srácok tényleg őrültek :DD Nah de persze azért mi is kitettünk magunkért, Pl mikor Louissal Kevineket kergettünk xDD Mindenki szakadt a röhögéstől de volt még pár ilyen eset:D
Minden esetre nagyon jó nap volt*-* életem eddigi legjobb napja. A legjobb az hogy Harry-vel eléggé összemelegedtünk de Katy Zaynnel is elég jól elvolt, egyszer eltűntek negyed órára majd kifaggatom Katy-t :DD
-Na nekünk mennünk kell-szóltak a srácok
- Okéé de remélem még találkozunk! –én
-Naná hogy találkozunk, holnap itt leszünk az eredmény hirdetésen  -Harry
-Akkor jó-én
-Jól van sziasztok-fiúk
-Sziasztok jóéjt! -Katy
Zayn hirtelen odament Katy-hez és egy csókot nyomott a szájára, én csak lestem meg persze a többiek is:D erre Harry oda jön hozzám egy puszit nyom az arcomra amibe teljesen belepirultam de énis adtam neki egyet :D Mindenkit megöleltünk és felmentünk a szobánkba.
-Mindent elkell mesélned-szólztam Katy-nek!! :D
- Oké:D Mikor eltűntünk beszélgettünk egy padon. Én elvesztem a szemeiben és azt mondta: tudod sosem találkoztam még olyan lánnyal mint te teljesen levettél a lábamról pedig  kb fél órája találkoztunk. És akkor megcsókolt..:) azt hiszem beleszerettem -Katy
- Ez de cuki *-* Nah de menjünk aludni-én
-Oké jóéjt-Katy
-Jóéjt-én


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése