2012. szeptember 22., szombat

2. fejezet

(a közös produkciónk)

http://www.youtube.com/watch?v=OHkvan-NFnM

...és megcsináltuk :DD Nagyon királyak voltunk a közönség állva tapsolt! :D
Gyorsan lementünk a színpadról  és gratuláltunk egymásnak Katy-vel. Jöttek a fiúk megint ránk hozták a frászt!!
-Nagyon királyak voltatok-Zayn
-Kösziii:DD – Katy  
 Szegénykém majdnem lefagyott még mindig nem hitt a szemének ezért oldalba böktem amit Harry észre vett és kacsintott egyet rám *-*

-És mit csináltok? Mármint hogy ünneplitek meg hogy ilyen jók voltatok? Csak mert eredmény hirdetés csak holnap lesz.
-Öhm.. hát nem igazán tudjuk még sosem voltunk Londonba.-Katy
-Akkor mit szólnátok ha körbe vezetnénk titeket?? De persze jön Eleanor meg Danielle is. Ugye nem baj?? :O- Harry.
- Dehogy  baj szerintem mind a ketten nagyon cukik :D-én.
Amikor ezt kimondtam látszott, hogy nagy kő esett le Louis és Liam szívéről :D
-Okéé akkor mehetünk?-Zayn.
-Perszeeeee!-Katy.
-Mellesleg nagyon örülök hogy nem sikítoztatok mikor megláttatok minket :DD De had kérdezzem meg miért?? –Liam.
-Hát mert szeretünk benneteket, és nem akarjuk hogy azt higgyétek, hogy idegesítőek  vagyunk. Meg szerintünk nagyon idegesítő ha valaki sikítozik -Katy.
-Hát nagyjából ti vagytok az első ilyen normálisabbak- Niall.
-Örülök hogy ezt gondolod :DD –én.
-Nah de menjünk -Harry.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése